Toimitus

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa 12.11.2014 alkaen

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan ylläpitäjänä sekä tuotteiden myyjänä tai joissain tapauksissa tuotteiden markkinoijana toimii Kalustemarkkinointi Oy (tarkemmat yritystiedot alla). Verkkokaupassamme asioivan tulee olla täysi-ikäinen, sekä –valtainen. Verkkokauppamme toimittaa tuotteita kaikkiin EU-maihin ja Norjaan. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Yrityksen tiedot

Kalustemarkkinointi Oy
Vaasantie 21-23
66300 JURVA
Y- tunnus 0178346-5
krn.no. 221.933
Kotipaikka Kurikka

Kaluste Niemelä ja KN2 ovat Kalustemarkkinointi Oy:n markkinointinimiä

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kn2.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Tilaamalla asiakas sitoutuu osaltaan KN2-verkkokaupan yleisiin ehtoihin sekä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Suomen Verkkomaksut Oy:n sivuston kautta. Maksutapana on myös posti- sekä bussiennakko.

MAKSUT VISA, VISA ELECTRON TAI MASTERCARD-KORTEILLAMikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Kalustemarkkinointi Oy
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

VERKKOPANKIT

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

TOIMITUSAIKA

Toimitusaika on keskimäärin 3-28 vuorokautta riippuen tuotteen tai tuotteiden varastotilanteesta. Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tilauksen käsittelyyn kuluu 1-3 arkipäivää.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan asiakkaalle sähköpostitse. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Emme varastoi kaikkia tuotteita. Monet huonekalut valmistetaan tilauksesta, jolloin toimitusaika on keskimäärin 3–8 viikkoa. Lisätietoja ja arvion toimitusajasta voit kysyä sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@kn2.fi tai yhteydenottolomakkeella.

KLARNAN MAKSUEHDOT

Osta nyt maksa toimituksen jälkeen!

Maksamalla Klarna laskulla voit tehdä ostoksia turvallisesti ja helposti. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja, ja maksat aina vasta, kun tuotteet on toimitettu kotiisi.

  • Saat tuotteen aina, ennen kuin maksat
  • Maksuaika aina 14 päivää
  • Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja
  • Aina 14 päivän palautusaika etä- ja kotimyyntilain mukaan
  • Lataa laskusi osoitteesta klarna.fi
  • Mahdollisuus osamaksuun

Laskutusmaksu 3 € joka ostoksesta. Jos maksu myöhästyy, summaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 11.50%. Ostoksen yhteydessä henkilöllisyytesi tarkistetaan. Henkilötietojasi käsitellään henkilötietolain mukaisesti ja niitä voidaan käyttää kiinnostavien tarjousten ja palvelujen markkinointiin.

Klarna AB, yritys- ja yhteisötunnus 556737-0431

MAKSA OSISSA ALKAEN 9 EUR/KK

Maksutapa suunniteltu juuri sinulle, joka haluat itse päättää minkä verran maksat ostostasi kuukausittain. Klarna Tili on juuri tätä ja enemmänkin. Vastaanotat tilaamasi tuotteet ennen kuin olet maksanut niitä ja voit koota kaikki ostoksesi yhdelle tilille, vaikka olisitkin maksanut Klarna Tilillä useassa eri verkkokaupassa. Saat ainoastaan yhden laskun huolimatta siitä, kuinka monta tilausta oletkaan tehnyt viimeisen kuukauden aikana.

  • Saat tilaamasi tuotteet kotiin aina ennen kuin olet maksanut niitä
  • Sinun ei tarvitse luovuttaa luottokorttinumeroasi
  • Osta nyt, maksa tulevan kuun lopussa
  • Voit aina halutessasi maksaa koko velan kerralla
  • Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle laskulle
  • Laskutuslisä on 3,95€/lasku, vaikka olisit tehnyt useamman ostoksen

Käsittelymaksu 0 EUR ja vuosikorko 22%,

1000 EUR
Todellinen vuosikorko 35,8%
Luoton kokonaiskustannukset 176 EUR

 

*Todellinen vuosikorko ja luoton kokonaiskustannukset on laskettu 12 kk:n maksuajan mukaan.
Millä tahdilla ajattelit maksaa? Laske todellinen vuosikorkosi täällä!

Tiliehdot löydät täältä: http://www.klarna.com/osamaksulla_tiliehdot.pdf

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/

Huonekalut ja muut tilaavievät tuotteet toimitetaan Matkahuollolla jolloin peritään 30€ suuruinen tilaavievän tuotteen toimituskulu. Tämä on mainittu erikseen kunkin tuotteen tuotetietosivulla.

PERUUTUS, VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.  Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@kn2.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksen.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Poikkeukset peruutusoikeuteen:

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu. Peruutusoikeus ei koske nopeasti pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita. Peruutusoikeus ei koske hygieniatuotteita.

Palautusosoite:

Kalustemarkkinointi Oy
Vaasantie 21-23
66300 Jurva

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@kn2.fi , puhelimitse (06) 3631 502 tai (06) 3170 808. Suosittelemme yhteydenottoa sähköpostitse tai palautelomakkeen kautta, jolloin asian käsittely välittyy suoraan verkkokaupan asiakaspalvelulle.

Postitse:

Kalustemarkkinointi Oy
Vaasantie 21-23
66300 Jurva

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kalustemarkkinointi Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

7 kommenttia artikkeliin ”Toimitus

  1. lähetättekö Ahvenanmaalle ilman alv.tä?

    1. Hei Carina,

      Kiitos hyvästä kysymyksestä. Selvitämme asiaa ja palaan asiaan kun saamme tietää onko se mahdollista toteuttaa.

      Ystävällisesti,
      Petri / KN2.fi

    2. Verkkokaupastamme on nyt mahdollista tilata Ahvenanmaalle ilman ALV:ia.

      Ystävällisesti,
      Petri / KN2.fi

  2. Hei, Voinko tilata tuotteen vaikkei sitä olekaan varastossa. Mitä jälkitoimitus tarkoittaa? Kuinka pian tuoteen saa silloin?

    1. Hei Mari! Joidenkin tuotteiden kohdalla tilaaminen onnistuu, vaikka tuotetta ei olisikaan varastossa. Tällöin on mainittu tuotteen kohdalla ”Jälkitoimitus”. Toimitusaika on jonkin verran pidempi ja riippuu paljolti tavarantoimittajasta.

      Joitain poistuvia tuotteita ei taas pysty tilaamaan, tällöin tuotetta ei pysty lisäämään ostoskoriin. Asiasta on kirjoitettu lisää ”Usein kysyttyä” -sivulla.

      Ystävällisesti,
      Petri / KN2.fi

      1. Hei!
        Niinpäs olikin siellä kerrottu, en vain löytänyt. Kiitos.
        Vielä yksi kysymys, kun teillä on nyt marraskuun ajan ilmainen toimitus, jos tilaan jälkitoimituksessa olevan tuotteen, saanko silti toimituksen maksutta?

        1. Kyllä, kaikki tilaukset jotka on tehty marraskuun aikana (yli 25€) toimitetaan lähipostiin kuluitta. Tarjous ei koske erillistoimitusta, eli paljon tilaa vievien tuotteiden toimitusta (huonekalut).

          Ystävällisesti,
          Petri / KN2.fi

Vastaa